loading

Váš vůz Peugeot 407 přestal topit či chladit na jedné či obou stranách vozu?

Zřejmě vás potkal častý problém tohoto vozu a to jsou prasklé směšovací klapky v modulu topení. 

Možná jste již o tom to problému něco slyšeli, četli, nebo se to stalo někomu z vašich známých s vozem Peugeot 407.

Existuje několik způsobů ja se dá tento problém řešit, ale ne všechny jsou tak vhodné, jak je autori popisují.

 

# 1. způsob

Tento způsob je nejlevnější, nejrychlejší, ale také nejproblémovější. Jak můžete vidět na videu, dochází k destrukci celého modulu topení a následné výměně klapek. Poté nepřesné spasování modulu zpět a zalepení.

Nejenže smrad v autě od pájky ucítíte ještě za několik týdnů, ale také také nepřesné slepené způsobí následnou nevratnou destrukci modulu a opět směšovacích klapek. 
Následná opravava vyjde na desetisíce. Rozhodně tento způsob nedoporučujeme!

 

# 2. způsob

Druhou možností je, že navštívíte autorizovaný servis.

Dealer Peugeot vám rád nabídne nový modul topení a k němu minimálně 10 až 15 hodin práce. Při dnešních hodinových cenách se budeme bavit přibližně o 30 tisících v dílech a dalších 20 za práci.

Ačkoliv dostanete nový modul s vylepšenými klapkami, pravděpodobně však vás bude oprava stát přibližně jako je aktuální hodnota vašeho vozu. 

# 3. způsob

Posledním způsobem jak opravit klapky topení na vašem Peugeotu 407 je návštěva našeho servisu, kde se tímto problémém zabýváme již mnoho let. Více informací naleznete níže v popisu.

 

U nás nečekejte zbytečnou výměnu celého modulu topení, ani pálení děr do modulu topení a následné lepení.

Roky praxe a mnoho spokojených zákazníků nam dokazuje, že oprava klapek našim způsobem funguje.

Na nic si nehrajeme, zákazníka seznámíme s celým procesem opravy a rádi poskytneme původní poškozené díly, či fotografie z výměny.

A teď k praxi…

…pro správnou opravu klapek topení, je nutné demontovat celý modul topení.

K demontáži modulu topení je nutné demontovat palubní deska vozu.

Montujeme inovované klapky se zesílením proti prasknutí

 

 

 

Postupujeme tedy následujícím způsobem:

  1. Demontujeme středový tunel
  2. Demontujeme příslušenství na palubní desce
  3. Demontujeme palubní desku
  4. Odsajeme náplň klimatizace
  5. Vypustíme chladící okruh
  6. Demontujeme modul topení
  7. Provedeme rozebrání modulu topení
  8. Provedeme výměnu klapek topení, kontrolu mechanismu, čištění a  namazání pohyblivých částí modulu
  9. Složení modulu a kontrola jeho funkčnosti
  10. Zpětná montáž všech částí v obráceném pořadí
  11. Následně naplnění klimatizace původním množstvím chladiva (možno po domluvě naplnit do množství udávaného výrobcem)
  12. Naplnění a ovzdušnění chladící soustavy (výhradně používáme schválenou kapalinu G33)
  13. Test všech funkcní na diagnostickém přístroji.
  14. Ohřátí vozu, následné poslední testování směšovacích klapek pomocí teploměru v průduchu topení/chlazení

A teď to nejdůležitější… cena?

Způsob 1 je samozřejmě nejlevnější, způsob 2 je nejdražší. Naše metoda se pohybuje dle typu klapek a verze karoserie přibližně na 20-30% oproti autorizovanému servisu,
Samozřejmostí je faktura a záruka na námi provedenou opravu.

A jak to vychází cenově? 

Oprava klapek je časově náročná, avšak jsme schopni po domluvě vůz opravit do druhého dne.

Chcete se dozvědět více, nebo se rovnou objednat? 

Nezávazně nám tu nechce vzkaz a my se vám v co nejblížší době ozveme.